تماس با ما

شرکت آرتا فلکس نماینده دو شرکت سوپرفلکس و سانا که بزرگترین انبار خصوصی عایق های حرارتی و برودتی شامل : تمام سایزهای رولی و لوله ای با ضخامت های مختلف و همچنین محصولات جانبی از قبیل چسب مایع ، نوار درز گیر و … می باشد.

تماس با ما

عایق الاستومری آرتا فلکس

09917788454

تهران , بازار بزرگ شادآباد ، خیابان عزیزی ، خیابان آستانه ، پلاک 48

خرید و فروش عایق الاستومری

خرید و فروش عایق الاستومری

خرید و فروش عایق الاستومری ، عایق الاستومری و یا عایق های حرارتی از مواد اتیلن و پروپن تشکیل شده است که علاوه بر استحکام زیاد، بسیار انعطاف پذیر نیز هستند.خرید و فروش عایق الاستومری را می توان بجای عایق های معدنی حرارتی و برودتی قدیمی مانند پشم شیشه و پشم سنگ به کار گرفت، چرا که در ترکیب مواد سازنده این نوع از عایق ها، مواد مضر و زیان آور که سلامت محیط و انسان را به خطر می اندازد، وجود ندارد و می توان با آسودگی خاطر این عایق ها را برای انواع فعالیت های ساختمانی و صنعتی به کار گرفت.

عایق الاستومری (EPDM) (لاستیک مونومر اتیلن پروپن دی ان) نوعی از لاستیک های مصنوعی هستند که کاربرد بساری دارند ومی تواند در بسیاری از موقعیت ها استفاده شود.

EPDM خواص برتری را برای کاربردهای در فضای باز و دمای بالا ارائه می دهد. EPDM مقاومت عالی در برابر گرما، نور خورشید و مقاومت خوبی در برابر قلیایی ها، اسیدها و حلال های اکسیژن دار دارد. انعطاف پذیری بسیار خوب، مقاومت عالی در برابر آب و بخار.

EPDM نسبت به لاستیک های غیر اشباع مانند لاستیک طبیعی، SBR یا پلی کلروپرن (نئوپرن) مقاومت بسیار بهتری در برابر گرما و نور دارد. EPDM را می توان به گونه ای فرموله کرد که در برابر دماهای بالای 150 درجه سانتی گراد مقاوم باشد و می تواند برای سال ها یا دهه ها در خارج از خانه بدون تخریب استفاده شود.

از ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به کمترین آسیب در هنگام وقوع حریق اشاره نمود. همین عامل سبب شده است تا کاربرد عایق الاستومری تا چندین برابر افزایش یابد.

این عایق در هنگام آتش سوزی، گاز سمی از خود متصاعد نمی نماید. به علاوه اینکه بقایای باقی مانده از این عایق نیز به هیچ عنوان برای محیط زیست سمی و خطرناک نمی باشد.

ویژگی های منحصر به فرد عایق های الاستومری سبب شده اند که این عایق ها در زمینه های مختلف و صنایع گوناگون نقشی موثر داشته باشند؛ به همین خاطر است که خرید و فروش عایق الاستومری در انواع صنایع نفتی و پتروشیمی و خودروسازی دیده می شود. این عایق های مستحکم، در برابر نفوذ برودت و حرارت در درجه و مقادیر بالا، مقاومت بسیاری دارند و همچنین می توانند در مقابل نفوذ رطوبت و گرد و خاک نیز پایداری کنند. همین ویژگی ها باعث شده است که این عایق ها جایگاه مناسبی را در انواع فعالیت های صنعتی و تولیدی از آن خود کنند.


انواع عایق های الاستومری:

عایق الاستومری رولی ساده

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم مسلح

عایق الاستومری رولی با روکش پروتکت بلک

عایق الاستومری شانه تخم مرغی

عایق الاستومری لوله ای

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم

عایق لوله ای چاکدار

عایق الاستومری رولی ساده

عایق الاستومری رولی ساده همانطور که از نامش پیداست این عایق بصورت رول ، ورق می باشد که در ضخامت های مختلف باتوجه به مکان موردنظر و شرایط آب ‌و‌هوایی مورد استفاده قرار‌میگیرد. این عایق با قابلیت نصب آسان قابل استفاده در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان است و ویژگی های منحصر به فرد آن باعث شده این عایق در مقایسه با عایق های سنتی مورد استفاده بیشتری قرار گیرد.

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار مانند همان عایق های رولی ساده (خام) می باشند که فقط یک طرف از عایق چسبدار می شود و شما می توانید آنرا به هر سطحی بچسبانید.

این عایق های برای مکان هایی که نیاز است به سطح بچسبد مناسب می باشد. قابل ذکر است به دلیل کیفیت بالای چسب ، بعد از چسباندن عایق بصورت کامل به سطح دیگر نمیشود عایق را جدا کرد.

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم

عایق الاستومری با یک سطح آلومینیوم شده را عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم میگویند و برای محیط های باز مورد استفاده قرار میگیرد و بسته به شرایط آب و هوایی و مقدار فشار کاری درصد آلومینیوم تغییر میکند.

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم مسلح

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم مسلح از ترکیب عایق الاستومری رولی پشت چسبدار با عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم می باشد. که از طرفی چسبدار شده و از طرفی آلومینیوم.

این عایق معمولا برای کانال ها و منبع ها و .... مورد استتفاده قرار میگیرد.

عایق الاستومری شانه تخم مرغی

عایق های شانه تخم مرغی همانطور که از نامش پیداست مانند شانه های تخم مرغ می باشد و این عایق ها بصورت آماده در بازار موجود نیستند و باید بعد از ثبت سفارش عایق با دستگاهی خاص برش خورده و مانند شانه های تخم مرغ در بیاورد.

عایق الاستومری لوله ای

خرید و فروش عایق الاستومری لوله ای در سه نوع خام ، آلومینیوم و چاکدار چسب دار انجام می شود. که در نوع اول عایق خام می باشد و در محیط های بسته و بدون هیچ عواملی مورد استفاده قرار می گیرید.

نوع دوم که بر روی عایق روکش آلومینیوم کشیده می شود و برای لوله هایی که در معرض نور خورشید می باشد کاربرد بسیار دارد.

در بعضی موارد ما نمیتوانیم لوله را داخل عایق قرار دهیم برای همین باید عایق را برش دهیم برای همین بهتر است از نوع سوم استفاده کنیم عایق لوله ای چاکدار چسب دار که از وسط برش خورده و دارای چسب می باشد.

تولید عایق الاستومری : 

خرید و فروش عایق الاستومری در دو مدل ایرانی و خارجی تولید و به بازار عرضه می شود. ولی در هر دو مدل کیفیت و سطح عملکرد مطلوبی از آن را می توان انتظار داشت.

در برخی موارد مشاهده می شود که فروش عایق الاستومری در نمونه های خارجی بیشتر از نمونه های ایرانی می باشد. باید در نظر داشت که عایق الاستومری ایرانی کیفیت خوبی در محافظت از لوله ها و تاسیسات از خود نشان داده است. و پایین بودن قیمت عایق الاستومری ایرانی در بعضی موارد دلیلی بر کیفیت پایین آن نمی باشد. بلکه محصولات خارجی به دلیل تولید در خارج از کشور هزینه های جانبی بیشتری را تا رسیدن به دست مشتری شامل می شود.



کاربرد عایق های الاستومری:

عایق الاستومری برای سیستم ها و تاسیساتی که نیاز به عایق کاری دارند به دلیل مقاومت بالایی که در برابر گرما و سرما دارند بسیار مناسب است. این عایق ها برای ایزوله سازی تاسیسات ساختمان ، لوله های گرم و سرد، کانال ها، بویلرها، سقف های سوله، چیلرها، لوله های انتقال نفت و گاز، مخازن، صنعت خودروسازی، سیستم های تهویه مطبوع و عایق لوله مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید و فروش عایق الاستومری را به عنوان یک عایق حرارتی و برودتی با عملکردی فوق العاده نیز به کار می برند.

در واقع، به جرات می توان عایق الاستومری را به عنوان مفیدترین و پاک ترین نوع عایق حرارتی دانست. بنابراین، به نظر می رسد که استفاده از این نوع عایق صوتی، حرارتی بسیار باصرفه باشد؛ مخصوصا اگر از یک مرجع مطمئن و معتبر نظیر شرکت آرتا فلکس خریداری گردد.

کاربرد عایق های الاستومری در خودروسازی :

عایق های الاستومری با توجه به اینکه عایق های حرارتی و برودتی هستند قابلیت جلوگیری از انتقال ارتعاش صوتی را نیز دارند.

این عایق ها امروزه در صنعت خودرو سازی برای جلوگیری از ورود صدا به داخل کابین مورد استفاده قرار میگیرد و جایگزین پشم شیشه های گذشته شده است.

عایق الاستومری فوق العاده مفید هستند. آنها می توانند در سراسر کابین اتومبیل، و همچنین در سقف و در بدنه استفاده شوند. معمولا فرایند عایق صدا از درب ها شروع می شود که نه تنها سر و صدا را کاهش می دهد بلکه از آنجا که بلندگوهای سیستم صوتی به درب نصب می شوند، عایق کردن آنها باعث افزایش کیفیت صدا می شود.

بهترین نقاط خودرو برای عایق صوتی

آیا می دانید بهترین نقاط خودرو برای استفاده از محصولات عایق صوتی کجاست؟ همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، کف خودرو قطعا یکی از بهترین مکان ها است. همچنین چند مکان دیگر نیز وجود دارد که می توانید عایق صدا را نصب کنید تا خودروی آرام تری داشته باشید.

کف خودرو

یکی از بهترین نقاط برای نصب عایق های الاستومری، کف خودرو شما است. شما مستقیماً روی صفحه ی کف خودرو می نشینید، بنابراین واضح است که ابتدا باید به عایق کردن کف خودرو بپردازید. پنل کف می تواند به عنوان تقویت کننده صدا عمل کند و باعث شود که صدا در کل کابین طنین انداز شود. اضافه کردن لایه های ضخیم عایق در به حداقل رساندن این مسئله کمک خواهد کرد.

صندلی های عقب

مقداری از عایق صوتی را روی کف صندلی های عقب خود بیاندازید. این فضا هم می تواند به عنوان یک تقویت کننده صدا عمل کند حتی اگر هیچ محوری در آن منطقه وجود نداشته باشد.

درب های خودرو

پس از عایق کف خودرو و صندلی‌ها نوبت عایق کردن درب خودرو می‌باشد. برخی از اتومبیل ها درب های نازکی دارند ؛بنابراین صداهای زیادی را از خود عبور می دهند. به منظور ساختن محیطی آرام در داخل خودرو، برای نصب عایق صوتی لازم است پانل ها را از درهای خود جدا کنید.

البته ، این پروژه کمی پیچیده تر است ، بنابراین باید قبل از شروع این کار مطمئن شوید که چگونه می توانید پانل های درب خود را به درستی جدا کنید و یا اینکه این کار را به مکانیک بسپارید.


کارشناسان چگونه نصب را انجام می دهند؟

افراد حرفه ای مانند مهندسان و طراحان (سازندگان) این تخصص را دارند که عایق مناسب برای نیازهای مشتریان خود را انتخاب کنند. آنها باید عواملی مانند دمای عملیاتی سیستم، محدوده دمای محیط، محیط عملیاتی (داخلی/ خارجی)، انطباق کد، پایداری، هزینه های نیروی کار و سایر اطلاعات مهم را در نظر بگیرند. عایق الاستومری انعطاف پذیر نسبت به کندکننده های مکمل مقرون به صرفه تر است و می توان آن را با قیمت های پایین تری نگهداری کرد. عایق الاستومری سلول بسته می تواند در برابر رطوبت و آسیب نور مقاومت کند. استفاده از عایق الاستومری سلول بسته بسیار آسان است زیرا برش، آب بندی و قرار دادن آن در محل کار ساده است. نیازی به ساخت اضافی ندارد. سبک و انعطاف پذیر است، بنابراین شکستگی ، تلفات مواد حداقل است. نصب عایق الاستومری چه سلول باز و چه سلول بسته ساده است. نصب حرفه ای باعث بهبود عملکرد و افزایش بهره وری می شود. برای اطمینان از بهترین کیفیت، مهم است که عایق را فقط از تامین کنندگان یا تولید کنندگان معتبر خریداری کنید.

طریقه نصب و اجرای عایق الاستومری رولی

طریقه نصب بسته به محل مورد نظر متفاوت می باشد.بطور مثال برای نصب عایق های الاستومری رولی بر روی دیوار باید عایق را یا پشت چسبدار کنیم و یا با چسب مخصوص محل را آغشته کنیم و بعد عایق را بچسبانیم برای چسباندن ابتدا باید محل را تمیز کرده و محل مورد نظر لیبل پشت عایق را جدا کرده و عایق را به آرامی روی دیوار یا در یا سقف می چسبانیم .

این عملیات باید به طور یک نواخت صورت گیرد تا سطح عایق هیچ موجی نداشته باشد و یک دست باشد.

عایق باید به درستی در محل مورد نظر نصب شود تا هیچ گونه هوایی نتواند از بیرون نفوذ کند.

طریقه نصب و اجرای عایق الاستومری لوله ای

برای نصب عایق های لوله ای دوراه وجود دارد اگه لوله را نصب نکرده باشیم میتوانیم از عایق عبور دهیم و بعد لوله را متصل کنیم. اگر لوله اتصال دارد عایق لوله ای را از وسط برش داده و بعد از لوله عبور میدهیم و بعد با چسب مخصوص دوطرف را با هم اتصال میدهیم.

همه درز و اتصالات با چسب مخصوص لب به لب باید مهر و موم شده باشد و هر دو سطح پوشش داده شده را چسباند.

در برخی موارد بعد از عایق کاری شکاف و درزهایی باقی می ماند که باید پوشانیده شود.

برای پوشاندن این محیط می توانیم از نوار درزگیر عایق الاستومری استفاده کنیم که از جنس خود عایق می باشد و در سایز های مختلف تولید و عرضه میشود.

ملزومات عایق الاستومری :

ما در کنار عایق الاستومری یکسری محصولات داریم که به ما در نصب عایق و تعمیرات تاسیساتی کمک میکند.

برخی از این محصولات از جنس خود عایق بوده و در پوشانند درز ها بسیار کاربرد دارند. نواردرزگیر الاستومری یکی از این محصولات هستند که در سایزهای مختلف ساخته می شود.

چسب مایع یکی دیگر از محصولات هستند که در چسباندن عایق به سطوح بسیار کارامد هستند.قدرت این چسب ها به قدری بالاست که وقتی عایق را به سطح می چسبانید دیگر نمیتوانید آنرا جدا کنید.

خیلی وقت ها شده که کانال برزنتی کولر شما به دلیل تغییرات آب و هوایی پوسیده و دیگه باد خوبی را به داخل خانه هدایت نمیکند.

کانال های فلکسیبل این مشکل را حل کرده است لوله های فلکسیبل به دلیل اینکه روی آنها آلومینیوم کارشده و از جنس مرغوب ساخه شده است در برابر آب و هوا و شرایط محیطی بسیار مقاوم می باشد. این کانال به دوصورت ساخته می شود با روکش آلومینیوم و بدون روکش آلومینیوم.

باید به این نکته نیز اشاره نمود که این عایق مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ رطوبت دارد و به راحتی می تواند از بروز هر گونه نم زدگی و ایجاد کپک و سایر آلودگی های ناشی از رطوبت، جلوگیری نماید.

حتما شماهم تبلیغات چسب هایی که برای نشتی لوله ها استفاده می شود دیده اید ولی به دلیل قیمت بالا از خرید ان منصرف شده اید. این چسب ها چسب های برزنتی و چسب های نوار درزگیر آلومینیومی هستند که در دو مدل ساده و با آلومینیوم ساخته می شوند .

نوار برزنتی یک نوار مشکی با عرض 5 سانت می باشد که از لحاظ کشسانی بسیار مقاوم هستند و قادر به چسباندن هر چیزی به یکدیگر می باشد.

نوارهای آلومینیومی مانند نوار برزنتی هستند با این تفاوت که جنس آنها از آلومینیوم هستش که در برابر نور خورشید و محیط دوام کافی را داشته باشند و در فضای باز استفاده می شود.

بهترین جایگزین عایق های سنتی

در گذشته از پشم شیشه ، عایق پلی اتیلن و پشم سنگ برای عایق کاری استفاده میشود که امروزه عایق الاستومری جایگزین این عایق ها شده و در عایق کاری پنل ها ، کانال های انتقال هوا و .... مورد استفاده قرار میگیرد.برای اینکه با عایق های سنتی بیشتر آشنا بشیم در ادامه توضیح مختصری را آورده ایم.

پشم شیشه چیست؟

پشم شیشه نوعی عایق حرارتی ، صوتی میباشد که متشکل از مواد بازیافت شده از شیشه ذوب شده همراه با مقداری ماسه معمولی و رزین است. الیاف پشم شیشه بسیار کوچک و ریز است وسوزنی شکل می باشد. یک رول از پشم شیشه معادل حداقل 10 بطری شیشه بازیافتی است.

پشم سنگ چیست؟

عایق حرارتی پشم سنگ نوعی عایق است که از الیاف تهیه شده از گونه ای سنگ آذرین با نام بازالت ساخته می شود. ابعاد این الیاف در مقیاس میکرون بوده و با نسبت 97 درصد الیاف و 3 درصد رزین و روغن، عایق حرارتی پشم سنگ را تشکیل می دهد.

استفاده از پشم سنگ به عنوان عایق حرارتی نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی دارد. این مساله در کشور ما که قسمت عمده ای از انرژی در بخش مصارف خانگی صرف می شود، از اهمیت زیادی برخوردار است.

امروزه، عایق حرارتی پشم سنگ در انواع مختلفی ساخته می شود که عملکردهای متنوعی دارند. برای مثال پشم سنگ لحافی، پشم سنگ تخته ای و پشم سنگ پتوئی از پرکاربردترین پشم سنگ ها به حساب می آیند.

انواع فوم:

فوم پلی استایرن انبساطی (یونولیت)

فوم پلی اتلین

ابر پلی یورتان(اسفنج)

ای وی ای

عایق الاستومری

ابر ریباند

اسپری فوم

فوم پلی استایرن انبساطی (یونولیت)

پلی استایرن انبساطی یا با نام دیگر یونولیت و یا پلاستوفوم از انواع پلی استایرن می باشد که به علت سبک بودن و ضربه گیر بودن وهمچنین به علت هوای حبس شده بین سلول های پلاستوفوم برای بسته بندی تولیدات وعایق نمودن ساختمان ها در مقابل سرما ، گرما و صدا کاربرد دارد.

فوم پلی اتلین

فوم پلی اتیلن که با علامت اختصاری pe نمایش می دهند یکی از فرآورده های نفتی و پلیمری محسوب می شود.ساختار فوم پلی اتیلن از ترکیب کردن حباب های ریز هوا با پلی اتیلن فشرده است. همین موضوع باعث افزایش خاصیت تراکم سلولی در ساختار فوم می شود. به دلیل ساختار ابر مانند فوم پلی اتیلن، این فوم سبک و نرم بوده و همین مورد باعث آسانی در حمل و نقل و از همه مهمتر، نصب این فوم بر منطقه ی مورد نظر شده است.

ابر پلی یورتان(اسفنج)

فوم گرم پلی یورتان (اسفنج) یکی از انواع فوم های نرم پلی یورتان می باشد که بصورت Slab Stock تولید می‌شود. فوم گرم پلی یورتان معمولاً بصورت بلوک های اسفنجی تولید و بنا به ضرورت مصرف برش خورده و مورد استفاده قرار می گیرد.

ای وی ای

نوعی اسفنج پلیمری از جنس اتیلن-وینیل استات است. ساختار این نوع فوم به گونه ای است که به راحتی جایگزین لاستیک طبیعی، وینیل، نئوپرن ، اسفنج های پلی یورتان و پی وی سی، کامپوزیت های چوب، نمدها، فایبرگلاس و پشم معدنی می شود. محصولاتی که از جنس فوم EVA ساخته می شوند دارای جلا و تمیزی ، استحکام بالا، مقاوم در برابر ترک ناشی از فشار، اشعه ماوراء بنفش هستند. همچنین چون در دمای بالا ترکیب و ریخته گری می شوند در برابر آب از خود مقاومت نشان می دهند.

ابر ریباند

ابر ریباند محصولی که از تکه های ابر خرد شده ( آسیاب شده) که توسط بایندر به هم چسبانده شده اند تولید می‌شود. تولید کنندگان ابر همیشه به دنبال راهی برای بازیابی ضایعات ابر به منظور به حداقل رساندن هزینه های تولید هستند. با این وجود، معمولا ۳۰ درصد ابر پس از برش و شکل دهی فوم در حین تولید به ضایعات تبدیل می‌شوند. بدون بازیابی، این مقدار ضایعات اتلاف هزینه برای تولید کنندگان محسوب می‌شود.

اسپری فوم

کاربرد اسپری فوم پلی یورتان به درزگیری محدود نمی‌شود. جنس منحصر به فرد این محصول باعث شده است که برای مصارف مختلف مناسب باشد. کاربرد اسپری فوم پلی یورتان در ساختمان‌هایی که هنوز کامل نشده‌اند، بیشتر دیده می‌شود، اما در دیوارها، درب‌ها و پنجره‌هایی که نصب شده باشند هم می‌توان از این درزگیر استفاده کرد. تنها نکته مهم این است که درز از روی سطح در دسترس باشد و بتوان آن را با فوم پر کرد.

عملیات لمینت کاری چیست؟

شاید بعضی وقت ها براتون سوال شده که چرا قیمت عایق الاستومری خام با عایق الاستومری پشت چسبدار و یا آلومینیومی متفاوت است و اینکه عایق چسبدار و یا آلومینیومی به چه صورت تولید می شوند.

در این قسمت از مقاله سعی داریم شما را با این فرایند آشنا کنیم!

لمینت عایق الاستومری به فرایندی می گویند که برخی از محصولات را به عایق اضافه می کنند مانند کاغذ ، نایلون ، فویل یا ورق آلومینیوم، مقوا و نخ.

 لمینت یا اضافه کردن عایق بر روی این محصولات موجب افزایش مقاومت عایق در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت می شود و زیبایی محصول را بیشتر می کند. لمینت عایق بر روی قطعات بوسیله دو ابزار چسب و یا دستگاه حرارت به صورت دو لایه یا سه لایه انجام می شود.

هنگام تولید نهایی محصولات اگر لازم باشد که کاغذ یا هر شی دیگری بر روی ورق های فوم اضافه شود بنا بر صلاحدید واحد تولید از نظر بهینه بودن روش انجام، توسط یکی از دو روش دستگاه چسب که موجب چسبیدن آن قطعه روی فوم می شود و یا حرارت دادن که در این روش سطح فوم کمی ذوب شده و قطعه غیر فومی بر روی آن چسبانده می شود این عمل صورت می گیرد. بهتر است بدانید فوم لمینت به دو شکل فوم رول و ورق فوم تولید می شود. همچنین این فوم ها از نوع EVA و یا پلی اتیلن هستند، به همین دلیل نیز از استحکام و دوام بالایی برخوردارند.

همانطور که میدانید عایق الاستومری به صورت خام تولید می شود و برای چسباندن به عوامل محیطی نیا ز به چسب دارد این فرایند اضافه کردن چسب به عایق را لمینت گفته می شود.

اضافه کردن چسب ، آلومینیوم ، شانه تخم مرغی ، برش دادن ویا نخ دار کردن همه در حیطه کاری لمینت کار می باشد.

همانطور که گفته شد حال در برخی موارد به سفارش مشتری و یابا صلاح دید کارشناس تولید بعد از فرایند پشت چسبدار کردن روی چسب برای اینکه چسب خراب نشود یا کاغذ نصب می شود یا نایلون.

لمینت فقط مختص عایق های رولی نیست بلکه برای عایق های لوله ای نیز استفاده می شود.

همانطور که در بالا به آن اشاره شد برش دادن ، چاکدار کردن یا به اصطلاح وسط بر کردن و چسبدار کردن و آلومینیوم کردن در عایق های لوله ای هم جزء وظایف لمینت کار می باشد. گروه تولیدی آرتا فلکس همچنان سعی بر این داشته که با گرد هم آوری تمامی موارد بهترین کیفیت را با کمترین قیمت به دست مصرف کننده برساند.

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با عایق الاستومری و مزایای آن آشنا نماییم و به عمده ترین کاربرد این محصول در صنعت های مختلف اشاره نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به آرتا فلکس مراجعه کنید. در این صورت می توانید به اطلاعات تکمیلی در این خصوص و نیز چگونگی و نحوه نصب آن دسترسی داشته باشید. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند. در صورت تمایل می توانید از کارشناسان ما مشاوره های لازم را دریافت نمایید. شرکت بازرگانی آرتا فلکس به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

دسته بندی : عایق الاستومری

نظرات0